Vistas de página en total

lunes, 18 de julio de 2016

Türkiye'de son olaylar 100 yıl önce ya da en azından çok benzer bilim kurgu kitaplarında yazılmıştır. (Ben ayaklanma Erdal Öztürk, Üçüncü Kolordu komutanı lideri olarak bir tuzak kez süreç tersine başlamış ve görünüyor ki, bir muhalefet lideri olarak bir tuzak ABD merkezli Gülen din adamı olduğunu ve üç yıl önce benim blog yazılmış emir yerine Marx olarak bankaların alarak çekilme) Paris komün ya da medya işaret

Türkiye'de son olaylar 100 yıl önce ya da en azından çok benzer bilim kurgu kitaplarında yazılmıştır. (Ben ayaklanma Erdal Öztürk, Üçüncü Kolordu komutanı lideri olarak bir tuzak kez süreç tersine başlamış ve görünüyor ki, bir muhalefet lideri olarak bir tuzak ABD merkezli Gülen din adamı olduğunu ve üç yıl önce benim blog yazılmış emir yerine Marx olarak bankaların alarak çekilme) Paris komün ya da medya işaret


http://economiaytecnologiaentrujillo.blogspot.pe/









Bak, o gülmek ve meditasyon okumaz


Jüpitersel savaşlar ve Endonezya'da sözde komünistlere propaganda 3 milyon hayalperestler gerçek imha onun benzerliği.


http://economiaytecnologiaentrujillo.blogspot.pe/2013/07/las-guerras-jovianas-y-su-parecido-al.html
Pazartesi, Temmuz 22, 2013

kısa öykü:
gezegen soğutma avantajı bin yıl sürer insan benzetme yoğun yerçekimi alanının çıkış yolu bulmak ve benzeri dünyanın sakinleri Jüpiter Joviyen gelecekte belirlenen bir hikaye (90 yaşında önce rivayet); medeniyet var daha gelişmiş ve yeryüzünü ve büyük güçler, contraatacan ABD, SSCB, Avrupa ülkeleri, işgal ve mücadele yılları sonunda dünyalı üstesinden gelmek ve Joviyen sonra emekli ama güçlü değildi bir ülke Türkiye gezegenin alanı olduğu ve Türkiye'nin başı (o zaman bence Erdoğan doğmadım) güçlü küresel hakimiyet bir tiran yeni bir çağ doğuyor, sonra yavaş yavaş birer dünya çapında hoşnutsuzluk ama bir çıkar rebelioncitas bastırıldı ve böylece nihayet kadar savaşçı ve bir grup aydın ders zalim devirmek için dünya çapında bir komplonun planlayan bir: miss ile birleştirilir. ve yavaş yavaş çünkü onun liderlik nitelikleri organizasyonu ne zaman yükselir Plan saldırı başlattı, ancak ana liderlerinden biri hızla bir ana güç bir tür merkez içine alır ve zalim ulaşmak için engelleri aşma olacak Ms. dışında tutuklanır, olgun olduğunu. ( Ben zalim ona gider ve sürpriz ve memnuniyeti göz diyor) silah taşıyan düşünüyorum:
Eğer süper akıllı çünkü bütün engelleri aşarak kadar bu geldiyseniz "... sen kayboldu kızı ve ben Jüpitersel savaşlar sırasında görmedim.
Bu isyan arkadaşlarını yaratılmış değil bilmeli; benim için hayatta 4 milyar kişi arasında bilmek mümkün değildi çünkü ben kendimi yarattı, düşman nedir ve ne değildir?, bu yüzden benim düşmanları bulup yakalamak ya da onları nötralize etmek onu yönetti.
 Bunu ben bilmeli ve Joviyen bulunmaktadır.

Peki öykü sonraki ne hatırlamıyorum, devam (o zaman bilgisayar programları bugün vardı, ne de Snoden veya facebook, vb)



Şimdi bu gün gazete okumak:

Türkiye 6000 kişiyi gözaltına aldı ve uyarıyor: "büyük temizlik devam ediyor"

http://www.elmundo.es/internacional/2016/07/17/578aa7cee2704ed57b8b45a9.htm

Ancak plan başarısız oldu. Başkanlık Erdal Öztürk, Üçüncü Kolordu Komutanı ve başka darbe elebaşlarından olarak tanımlanan, geri tam operasyonda gitmiş olabileceğini belirtti. O gecede Cuma çekilmesini çağırdı. Dün tutuklandı. Başka bir son aylarda Türkiye'nin güneydoğusundaki çeşitli şehirlerde Kürt milisler karşı operasyonlarından sorumlu olduğunu söyledi genel Adem yakalanan Huduti vardır.
Türkiye 6000 kişiyi gözaltına aldı ve uyarıyor: "büyük temizlik devam ediyor"
http://www.elmundo.es/internacional/2016/07/17/578aa7cee2704ed57b8b45a9.html
..................................
Video: Türkiye'yi zayıflatmak için orduda kitlesel tasfiye

http://www.capital.com.pe/actualidad/video-la-purga-masiva-en-el-ejercito-que-debilitaria-a-turquia-noticia-980064?google_editors_picks=true


Yazarlık. Türk cumhurbaşkanının muhalefet Gülen, 1999 yılından bu yana Amerika Birleşik Devletleri'nde ikamet eden İslami bir din adamı için, darbe girişimine arkasındaydı. Geçmişte Gülen Erdoğan'ın sağ kolu oldu ama din adamı 2013 yılında Türk hükümeti içinde yolsuzlukla mücadele led, çünkü onların ilişkisi kırdı. kendi adına Gülen başarısız darbe kınadı ve Erdoğan kalıcı ülkeyi kontrol etmek için askeri eylem düzenlediğini için suçladı.

No hay comentarios:

Publicar un comentario